Algemene Voorwaarden
Deze algemene voorwaarden zijn van kracht voor een overeenkomst die worden gesloten tussen medewerker en klant. Op elke overeenkomst tussen Brows by Maud en de klant is het Nederlands recht van toepassing. Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten, afspraken en overeenkomsten tussen de salon en de klant. De algemene voorwaardes zijn gepubliceerd op de site van Brows by Maud. Brows by Maud behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden ten alle tijden te kunnen wijzigen.
1. Brows by Maud is een wenkbrauw- en wimper salon gevestigd in Hoorn op de Zandsteen 115.
2. De klant zorgt ervoor dat alle gegevens, die redelijkerwijs van belang kunnen zijn voor een goede uitvoering van de behandeling tijdig aan de medewerker
worden verteld.
1. Klanten dienen wijzigingen of annuleringen minimaal 24 uur van tevoren door te geven. Bij annuleringen binnen 24 uur, wordt het volledige
bedrag van de behandeling in rekening gebracht.
2. Bij no-shows wordt de behandeling volledig in rekening gebracht.
3. Indien de klant meer dan 15 minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aankomt, mag de medewerker de gehele afspraak annuleren en het
gehele bedrag van de behandeling aan de klant door berekenen.
1. De schoonheidssalon behandelt de vertrouwelijke gegevens van de klant volgens de richtlijnen in van de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
2. De schoonheidssalon zal gegevens van de klant niet verkopen of verhuren aan derden zonder schriftelijke toestemming vooraf van de klant.
1. De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant, per betaalverzoek of
overschrijving te voldoen.
2. Alle op deze site getoonde prijzen zijn onder voorbehoud van wijzigen en/of fouten.
1. Brows by Maud geeft de klant een week (7 dagen) garantie op de behandeling en producten.
2. Na een behandeling kan de huid een reactie geven. De cliënt wordt hiervan op de hoogte gebracht tijdens de behandeling.
3. Deze garantie vervalt indien:
• De klant andere producten dan door de medewerker geadviseerde producten heeft gebruikt.
• De klant de adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd.
1. Brows by Maud is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de medewerker is uitgegaan van door de klant verstrekte
onjuiste en/of onvolledige informatie.
2. Brows by Maud is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal, of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de klant heeft meegebracht naar de
salon.
1. Indien de klant een klacht heeft over de behandeling of een product, moet de klacht zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen twee weken gemeld
worden aan de medewerker van Brows by Maud.
2. Indien een klacht over de behandeling gegrond is, zal Brows by Maud de behandeling indient gewenst opnieuw verrichten.
1. De medewerker is verplicht om alle klantgegevens en vertrouwelijke informatie die de klant heeft medegedeeld tijdens de behandeling niet aan derde te verstrekken, tenzij dit wettelijk is verplicht.
2. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de klant is verteld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie.
Datum: 19 november 2024
Naam van de salon: Brows by Maud